ЗНАЙОМТЕСЯ: НОВИЙ RC

Світова прем’єра нового RC

  • LEXUS ПРЕДСТАВИВ ЦІЛКОВИТО НОВЕ КУПЕ RC НА ТОКІЙСЬКІЙ АВТОМОБІЛЬНІЙ ВИСТАВЦІ — 2013

    • На Токійській автомобільній виставці — 2013 Lexus представив своє нове надзвичайне купе RC, готове до серійного виробництва. Цю модель було створено з метою піднести реноме марки та розширити клієнтську базу. Вона «вприскує» емоційний коктейль у традиційне сприйняття марки Lexus, яка добре відома своєю якістю, вишуканістю оздоблення та надійністю.

      RC — це чергова модель Lexus, у якій було переосмислено поняття про комфортабельність їзди та керованість: вперше такій підхід було застосовано для моделі GS, а потім продовжено на прикладі нової моделі IS. Купе RC — це самостійна модель, а не дводверна модифікація седана. Вона побудована на платформі моделі GS, але за своїми габаритами відрізняється від моделей GS та IS.

      По-агресивному оформлене купе можна буде придбати у двох модифікаціях: бензиновій, з 3,5-літровим шестициліндровим V-подібним двигуном з восьмишвидкісною автоматичною коробкою передач послідовної дії, та 2,5-літровою гібридною силовою установкою.

    • Головний конструктор Юніті Фуруяма, який зокрема відповідає і за модельний ряд IS, заявив, що модель RC проектували таким чином, щоб вона подобалася покупцям на рівні емоцій: «Автоаматори завжди прагнуть придбати купе з єдиної причини: купе виглядають круто, навіть сексуально. Ми сконструювали RC таким чином, щоб воно викликало додаткові почуття, що підносять, а не переповнюють водіїв, у відповідності до істинного духу японської гостинності, що зветься омотенасі».

      Виконавчий віце-президент «Лексус Інтернешнл» Марк Темплін зазначив, що поліпшення емоційної привабливості автомобілів Lexus дозволить марці розширити коло своїх шанувальників. «Наша мета — піднести емоційну привабливість марки за допомогою нашої продукції, а модель RC стала черговим підтвердженням такого прагнення», — каже пан Темплін. «Емоційна прив’язаність до купе обумовлена чистотою його дизайну та захопливими відчуттями від їзди на ньому, а у моделі RC інженерам-конструкторам вдалося втілити це якнайкраще».

    • ЗОВНІШНЄ ОФОРМЛЕННЯ

      Художники-оформлювачі Lexus наділили RC глибокими, рельєфними рисами, які ніколи раніше не зустрічалися у модельному ряду Lexus. На цій моделі фірмова веретеноподібна радіаторна решітка Lexus найширша та найнижча з усіх.

      Трикутні фари натякають на спортивні характеристики LF-LC, а те, що натхнення черпали з концептуального автомобіля, видно з унікальних світлодіодних фар з трьома лампами. Коли ввмікнуто ближнє світло, лампи утворюють L-подібний образ, який говорить про те, що це справжній Lexus.

      Гостре, тонке оформлення задніх комбінованих ліхтарів теж наслідує L-подібну форму, що символізує марку Lexus.

      В алюмінієвих колісних дисках моделі RC збережено оригінальне оформлення, вперше продемонстроване на концептуальній моделі. На вибір два варіати: рельєфні 19-дюймові диски з десятьма спицями та 18-дюймові диски з п’ятьма товстішими спицями. Диски виготовлені на високоточному обладнанні, мають центральні ковпачки з елегантним чорно-платиновим малюнком.

      Основний колір — червоний. Він має яскравіший та більш контрастний відтінок, створення якого стало можливим завдяки застосуванню нового фарбувального процесу Lexus, у якому використано багато шарів яскравої та більш насиченої за кольором фарби.

    • ІНТЕР’ЄР САЛОНУ

      Найкращі спортивні концептуальні автомобілі справили значний вплив на інтер’єр салону купе RC, у якому широко застосовано контрастні кольори, матеріали та освітлення.

      В освітленні салону вперше для автомобіля Lexus використано спеціальну схему, що створює відчуття піднесеності: лампи світять не зверху вниз, а знизу вгору, огортаючи таким чином салон автомобіля.

      Інтер’єр салону має напрочуд контрастне оформлення, включаючи новий кольоровий тон «Гвоздика». Таке оформлення підкреслює дизайнерські рішення та елегантність виконання.

      У салоні одразу привертають увагу декоративні панелі зі справжнього дерева шимамоку, — це результат тривалого виробничого процесу з використанням кількох шарів дерева, який був вдосконалений майстрами Lexus. Такі елементи вигідно підкреслюють оббивку салону.

      Простір біля водія поділено на дві зони: зону управління та зону відображення. У верхній зоні розташована панель приладів та екран навігаційної системи з діагоналлю 17,8 см. У нижній бачимо центральну консоль, на якій передбачено новий контролер фірмової системи дистанційного керування Remote Touch.

      Оскільки це автомобіль з кузовом купе, то значну увагу було приділено конструкції сидінь. Так для наповнення набивки було використано метод напінювання усередині, який нагадує виливання сидінь для гоночних автомобілів. Такий підхід забезпечує неабияку зручність та чудову підтримку для водія та пасажирів.

    • ДИНАМІКА РУХУ

      Купе RC має міцне, спеціально сконструйоване шасі, яке стало черговим втіленням мети Lexus, що полягає у забезпеченні вражень від їзди світового класу: такий підхід бачимо на прикладі поліпшених характеристик моделей GS та IS.

      Напрочуд товсті балки під порогами дверей істотно покращили жорсткість дводверного кузова, щоб забезпечити якнайкращі характеристики динаміки. Завдяки застосуванню нових методів виробництва, які вже були апробовані на моделях LS та IS, зокрема використанню адгезійних матеріалів для з’єднання деталей кузова, вдалося зміцнити шасі.

      Аеродинамічні елементи, особливо під днищем, сприяють кращій керованості автомобіля.

      На моделі RC попереду використано двоважельну підвіску, а позаду — багатоважельну.

      СУЧАСНА ТЕХНІКА

      Модель вкоплектовано найсучаснішими технічними засобами, серед яких вдосконалена система контролю за наявністю транспортних засобів у «сліпих» зонах обабіч автомобіля та система дистанційного керування Remote Touch з новим інтерфейсом.

      RC — це перша модель Lexus, на якій встановлено вдосконалену систему контролю за наявністю транспортних засобів у «сліпих» зонах. Вона слідкує за транспортними засобами, що йдуть на випередження або обгін, та виявляє їх раніше за теперішню систему.

      Фірмова система дистанційного керування Remote Touch тепер має сенсорну панель, за допомогою якої можна керувати інформаційно-розважальною та навігаційною системами, що напрочуд важливо для купе, у якому можливість тактильної взаємодії під час їзди завжди бажана.

    • ДВИГУНИ КУПЕ LEXUS RC

      За показником літрової потужності у модельному ряду Lexus купе RC поступається лише суперкару LFA.

      3,5-літровий шестициліндровий V-подібний бензиновий двигун з впорскуванням змішаного типу розвиває максимальну потужність у 318 к. с. (234 кВт) при частоті обертання 6400 хв<small>—1</small> та максимальний крутний момент у 380 Н·м — при 4800 хв<small>—1</small>.

      Для купе RC передбачено модернізовану восьмишвидкісну автоматичну коробку передач з додатковими перемикачами під кермом, яку було запозичено з моделі IS F. Вона забезпечує оптимальну передачу крутного моменту від двигуна до коліс та допомагає ощадливіше споживати пальне. Коли задіяно ручний режим перемикання передач, завдяки блокуванню гідротрансформатора з другої по восьму передачі понижувати передачі можна лише за 0,2 секунди.

      У гібридній модифікації — першому в історії Lexus гібридному купе — передбачено 2,5-літровий чотирициліндровий двигун та 105-кіловаттний електродвигун. Передача крутного моменту на колеса відбувається за допомогою варіатора з електронним керуванням, у якому реалізовано шестишвидкісну схему послідовної зміни передач.

      Залежно від ринку збуту, купе RC постачатимуть у задньоприводному або повноприводному виконанні.

      Звук, що утворюється під час роботи двигуна, було налаштовано таким чином, щоб він отримував особливе басисте забарвлення під час динамічної їзди.

Подивіться прес-конференцію

Фото та відео

Основні характеристики

      • RC 350

        Довжина, мм 4695
        Висота, мм 1395
        Ширина, мм 1840
        Колісна база, мм 2730
        Кількість місць 4
        Двигун 3,5 л, бензин
      • RC 300h

        Довжина, мм 4695
        Висота, мм 1395
        Ширина, мм 1840
        Колісна база, мм 2730
        Кількість місць 4
        Двигун 2,5 л, гібрид