LEXUS NX

ЗАЯВИ ПРО СЕБЕ


Основна концепція бренда Lexus — у персоналізованому підході. Герої рекламної кампанії Lexus NX — це представники різних сфер діяльності, які повністю поділяють прогресивні погляди Lexus.
Саме тому у рекламній кампанії з комунікації кросовера NX взяли участь Нікіта Добринін, Соня Забуга та Вадим Грановський.

Lexus NX — міський кросовер

Нікіта Добринін, теле – та радіо ведучий, Головний редактор журналу XXL, за час свого тест-драйву на Lexus NX встиг оцінити всі переваги, якими може скористатися водій такого авто. Для людини, яка звикла скрізь встигати та отримувати беззаперечний комфорт — ідеальний автомобіль — це NX. «Невід’ємна частина моєї роботи — це подорожі. Цей автомобіль ідеально підходить для швидкого темпу міста та заміського бездоріжжя. І особливо приємно, коли автомобіль перестає бути лише засобом пересування, а стає своєрідною комфортною домівкою, де просто приємно проводити час» — прокоментував Нікіта.

Lexus NX — міський кросовер

Соня Забуга, Головний редактор журналу ELLE Україна, має власну думку про те, як має виглядати мода в Україні. Fashion-простір з кожним днем виходить на новий рівень, тому надважливо мати власну філософію та боротися за свій унікальний стиль. Для Соні Lexus NX — яскравий приклад того, як треба виділятися.

Lexus NX — міський кросовер

Вадим Грановський, засновник кав’ярень Coffee in Action, один з небагатьох власників кав’ярень, який насправді намагається донести до українців культуру вживання кави. У кав’ярнях Вадима існує персоналізована система лояльності для постійних клієнтів, а також авторський напій Flat Red — саме так, на думку Вадима, виглядає справжній сервіс для прогресивних людей.

Lexus NX увібрав у себе таку кількість своєрідних особливостей, що кожен неодмінно знайде те, що важливе саме для нього.