ПРЕМІЯ LEXUS «КІВАМІ–2018»

LEXUS ВІДЗНАЧИВ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДИЛЕРІВ


Lexus відзначив європейських дилерів премією «КІВАМІ–2018» за бездоганну якість обслуговування клієнтів

— 10 європейських дилерських центрів Lexus отримали премію «Ківамі» за відмінну якість обслуговування клієнтів

— Премія відзначає дотримання принципів Омотенаші, що означає – індивідуальний підхід до обслуговування кожного клієнта.

— Голова Lexus Europe Паскаль Руж вручив нагороди під час урочистої церемонії, яка відбулася 1 червня у французькому Марселі.

З часу заснування бренда майже 30 років тому, Lexus ставить якість обслуговування клієнтів на перше місце, що вчергове підкреслюється врученням щорічної премії «Ківамі» європейським дилерським центрам, які відповідають найвищим стандартам Lexus. У 2018 році 10 з понад 300 дилерських Lexus по всій Європі отримали відзнаку за видатні досягнення.

Серед лауреатів премії з таких країн, як Велика Британія, Естонія, Франція, Іспанія, Італія, Нідерланди, Німеччина, Польща та Росія відзнаку отримав і «Лексус Дніпро Центр» в особі власника дилерського центру Олексія Шоха.

«Нашими спільними зусиллями проведена чудова робота по просуванню продуктів і стандартів Lexus на нашому ринку.
Із задоволенням відзначаю, що нагорода «Ківамі-2018» є найвищим результатом нашої командної роботи. За 10 років роботи «Лексус Дніпро Центр» ми пройшли гідний шлях і отримали заслужену оцінку.
Особливо приємно було отримувати нагороду із рук голови Lexus Europe Паскаля Ружа в прекрасному місті Марселі..
Я впевнений, що команда «Лексус Дніпро Центр» та «Тойота-Україна», разом з найкращими дилерами Європи показали, що ми можемо досягати таких чудових вершин.
Хотів би подякувати Лексус Європа за незабутні дні, проведені на Лазурному березі Франції і всіх, хто був з нами в ці хвилини.
Ці враження запам'ятаються на все життя, і дають нам сили рухатися вперед. Всіх вітаю ще раз!»
- відзначив Олексій Шох.

Згідно найкращих традицій японської гостинності, втілених в принципах Омотенаші, персонал Lexus ставиться до кожного клієнта, що завітав у дилерський центр, як до дорогого гостя, котрий прийшов у їхній дім. Lexus розуміє та передбачає потреби та вподобання гостей завдяки бездоганному персональному обслуговуванню, що виходить за межі очікувань клієнтів.

Відбір переможців 2018 року включав два етапи, під час яких оцінювалися стандарти обслуговування клієнтів у кожному дилерському центрі та загальна ефективність бізнесу. Щоб стати переможцем, дилер повинен бути успішним підприємством, що має надійну фінансову структуру та суворо дотримується своїх планів з розвитку бізнесу та продажів. Будучи п'ятизірковими дилерськими центрами Lexus, вони повинні демонструвати зобов'язання підтримувати стандарти Lexus у всіх сферах діяльності. Лише один дилерський центр з мережі однієї країни може отримати нагороду «Ківамі» за рік.

Голова Lexus Паскаль Руж вручив нагороди представникам десяти дилерських центрів під час святкової церемонії, що відбулася у французькому Марселі першого червня.

«Амбіцією Lexus було не просто переосмислити обслуговування клієнтів у автомобільній галузі, а й постійно вивчати та враховувати зміни у звичках і пріоритетах споживачів. Використовуючи концепцію Омотенаші у процесі розвитку свого бізнесу, наші європейські дилерські центри мають можливість підтримувати найвищі стандарти сервісу завдяки цілеспрямованій роботі кожного члена їхніх команд», — заявив Паскаль Руж, голова Lexus Europe.

Цей матеріал підготовлено за даними сайту Lexus Europe