Сила літери h

  • ГІБРИДНИЙ ПРИВОД LEXUS — ЦЕ НАДЗВИЧАЙНО ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОМПЛЕКС. КРІМ ТОГО, ЦЕ МАЙБУТНЄ АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ. СВІЙ ПЕРШИЙ ПОВНОГІБРИДНИЙ АВТОМОБІЛЬ КЛАСУ «ЛЮКС» МИ ПОСТАВИЛИ НА КОНВЕЙЕР 2004 РОКУ І З ТИХ ПІР НЕСЕМО ПАЛЬМУ ПЕРШОСТІ У ЦІЙ СФЕРІ.

    • У наших повногібридних автомобілях бензиновий двигун філігранно поєднано з електричним двигуном, що разом забезпечують чудову динаміку руху водночас з ощадливим споживанням пального та зменшеною кількістю шкідливих речовин у відпрацьованих газах. Пошук компромісів, що йдуть на шкоду динаміці руху, — це не той шлях, який торують конструктори Lexus.

      У той час, коли більшість виробників автомобілів класу «люкс» лише ведуть випробування або випускають свій перший гібридний транспортний засіб, ми вже маємо цілий модельний ряд гібридних автомобілів та довели цю технологію до технічної досконалості, що рухає прогресом. Ми створюємо надзвичайне!

Все про гібриди

Хороший, ліпший,
найкращий

  • ІСНУЄ ЧИМАЛО РІЗНОВИДІВ АВТОМОБІЛІВ З ДВОМА ТИПАМИ ДВИГУНІВ, ПРОТЕ ПОЄДНАННЯ У ГІБРИДНИЙ ПРИВОД БЕНЗИНОВОГО АБО ДИЗЕЛЬНОГО ДВИГУНА ТА ЕЛЕКТРОМОТОРА ВИЗНАЧАЄ МАЙБУТНЄ АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ. ГІБРИДНІ АВТОМОБІЛІ МОЖНА РОЗБИТИ НА ТРИ ОСНОВНІ ГРУПИ: «МІКРОГІБРИДИ», «ПОМІРНІ ГІБРИДИ» ТА СИСТЕМИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЄМО МИ, — «ПОВНІ ГІБРИДИ».

    • МІКРОГІБРИДИ

      До цієї групи належать так звані системи «Стоп-пуск» («Stop-Start»), які ще не можна назвати повноцінними гібридами (електроенергія з акумулятора не використовується для урухомлення автомобіля), проте вони дозволяють певною мірою зменшити викиди CO2 та споживання пального. Коли автомобіль тимчасово зупиняється (наприклад, на перехресті), бензиновий або дизельний двигун вимикається. Щойно водій натискає на педаль газу, як він знову запускається. Миттєвий пуск двигуна забезпечує генератор, що живиться від акумулятора автомобіля, який, в свою чергу, отримує незначну порцію заряду завдяки енергії, що рекуперується під час гальмування.

    • ПОМІРНІ ГІБРИДИ

      Існує два типи «помірних» гібридів: паралельні та послідовні. Зазвичай «помірний» гібрид не може урухомлюватися лише електродвигуном. Розглянемо ці два типи.

      Гібриди паралельної дії
      Подібно до систем «Стоп-Пуск», що використовуються на мікрогібридах, «помірні» гібриди паралельної дії на додаток до двигуна внутрішнього згоряння мають електродвигун, що надає додаткову потужність під час прискорення. Таким чином, щойно задіяно електродвигун, зменшуються викиди CO2 та споживання пального, проте більшість «помірних» гібридів такого типу не можуть урухомлюватися лише самим електродвигуном. У гібридах паралельної дії електродвигун живиться від окремого накопичувача енергії (акумулятора), що заряджається або завдяки рекуперації кинетичної енергії, яка зазвичай розсіюється під час гальмування, або під час руху автомобіля з середньою швидкістю, коли двигун внутрішньго згоряння працює на трохи підвищених обертах.

      Гібриди послідовної дії
      У «помірних» гібридах послідовної електродвигун завжди виконує тягову функцію, а двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) використовується лише для вироблення електроенергії. За такої схеми накопичувач енергії (акумулятор) також заряджається за рахунок ДВЗ або у процесі рекуперативного гальмування.

    • ПОВНІ ГІБРИДИ

      Це найдосконаліший тип гібридних автомобілів, оскільки повні гібриди можуть урухомлюватися лише електродвигуном, лише ДВЗ або одночасно обома. Зазвичай під час рушання з місця та їзди на невеликих швидкостях такий автомобіль пересувається майже безшумно на електротязі, коли нема відпрацьованих газів і пальне взагалі не споживається. Зі зростанням швидкості задіюється ДВЗ. За потреби, наприклад, під час стрімкого прискорення, на додачу може задіюватися електродвигун, забезпечуючи більшу потужність. Завдяки «інтелектуальній» системі керування у повногібридному приводі алгоритм задіювання двигунів повністю автоматизовано. Крім того, значна частина кинетичної енергії, яка завзвичай просто розсіюється в атмосферу під час гальмування, рекуперується та використовується для заряджання акумулятора, що живить один або кілька потужних електродвигунів, встановлених на автомобілі.

  • МИ СТВОРИЛИ ФОРМУЛУ ПЛАСТМАСИ, ЯКА ПІДДАЄТЬСЯ ВТОРИННІЙ ПЕРЕРОБЦІ НЕЗКІНЧЕННУ КІЛЬКІСТЬ РАЗІВ, І ВИКОРИСТОВУЄМО ЇЇ НА ВСІХ НАШИХ АВТОМОБІЛЯХ. ІНШИМ АВТОВИРОБНИКАМ МИ НАДАЄМО МОЖЛИВІСТЬ ТЕЖ ЇЇ ЗАСТОСОВУВАТИ.

Відмінність гібридів

    • ЗМЕНШЕНА КІЛЬКІСТЬ ВІДПРАЦЬОВАНИХ ГАЗІВ

      Під час їзди у режимі «Електромобіль» у повітря не потрапляє ані грама відпрацьованих газів. У момент прискорення на високих швидкостях задіюваний електричний двигун замінює необхідність згоряння додаткової кількості пального в ДВС.

      Вміст вуглекислого газу у відпрацьованих газах (змішаний цикл), г/км

      GS 450h 137
      RX 450h 122
      NX 300h 116
    • ВРАЖАЮЧА ДИНАМІКА

      Наші повногібридні автомобілі динамічні та потужні — стрімке прискорення з місця співіснує з ефектним стрибком потужності під час виконання обгону на високих швидкостях.

      Розгін до 100 км/год, с

      GS 450h 5,9c
      RX 450h 7,7c
      NX 300h 9,2c
    • ОЩАДЛИВЕ СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО

      Як і в ситуації з вмістом шкідливих речовин у віпрацьованих газах, що менше використовується бензиновий двигун, то меншим буде споживання пального, а у повногібридному автомобілі бензиновий двигун використовується набагато менше, ніж у звичайному автомобілі.

      Змішаний цикл, л/100 км

      GS 450h 5,9
      RX 450h 5,3
      NX 300h 5,0
    • ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ

      Кермувати будь-яким з наших повногібридних автомобілів — це справжнє задоволення. Вони вражаюче тихі під час рушання з місця (бензиновий двигун не працює на цьому етапі). Щойно ви набираєте швидкість, непомітно задіюється бензиновий двигун, щоб урухомлювати автомобіль. Під час прискорення на високих швидкостях електричний двигун миттєво забезпечує достатній запас обертального моменту. Але окрім цього, ви ще отримаєте незрівняну насолоду від простого усвідомлення, що ви є керуєте одним з найдосконаліших автомобілів у світі.

Фотодобірка