Концептуальний автомобіль LF-C2

    • СВІТОВА ПРЕМ’ЄРА КОНЦЕПТ-КАРА LEXUS LF-C2 НА МІЖНАРОДНІЙ АВТОМОБІЛЬНІЙ ВИСТАВЦІ У ЛОС-АНДЖЕЛЕСІ 2014

      ЛОС-АНДЖЕЛЕС (США) — 19 листопада 2014 року відбулася світова прем’єра концепта Lexus LF-C2 на Міжнародній автомобільній виставці у Лос-Анджелесі 2014. Концептуальна модель LF-C2 — це експериментальна конструктивна розробка в кузові «родстер 2+2», що з’явилась як результат пошуку основних особливостей стилю для майбутніх розробок бренду Lexus з більш сміливими варіаціями стилю. Крім того, модель LF-C2 це концепція автомобіля в кузові купе для комфортних подорожей (Grand Touring — GT) класу «люкс», в якому втілилось притаманне брендові Lexus прагнення забезпечити максимальне задоволення від керування.

      «Концептуальна модель LF-C2 показує напрямок майбутнього дизайну нашого бренду, — розповів Джефф Бреккен, віце-президент і генеральний менеджер Lexus Group в США. — Цей концепт-кар демонструє клієнтам в різних країнах світу наміри бренду Lexus до пошуку емоційно забарвленого дизайну, а також наше прагнення забезпечувати виняткове задоволення від керування автомобілем».

    • Концепт-кар LF-C2 має вишукану і стилізовану конструкцію кузова типу 2+2, і в її основу покладено просту і водночас досконалу ідею спорт-купе. Завдяки конструкції відкритого кузова (типу «кабріолет») водій і пасажири можуть відчувати приємні потоки вітру, насолоджуючись ходовими характеристиками автомобіля на улюбленій звивистій дорозі. Наслідуючи дизайн родстера, концептуальна модель LF-C2 не має відкидного даху.

      В зовнішньому оформленні моделі LF-C2 враховувався вигляд різних форм екстер’єру автомобіля при різному освітленні. Дизайнери створили кути і вигини, завдяки яким модель LF-C2 набуває різного вигляду і характеру, якщо дивитись на автомобіль під різними кутами і в різних умовах освітлення. Такий ефект в поєднанні з багатошаровим фарбовим покриттям бренду Lexus справляє враження яскравого кабріолета класу «GT люкс».

      «Мене на інстинктивному рівні привабив і надихнув ефект використання гри світла, — пояснив Ясуо Кадзіно, головний інженер моделі LF-C2 з Конструкторського відділу Lexus. — Коли подати щось у правильному світлі, інші можуть побачити це абсолютно по-новому».

    • В передній частині моделі LF-C2 виділяється ще більш експериментальний вигляд характерної для бренду Lexus веретеноподібної решітки радіатора. Ефектного вигляду додають світлодіодні передні фари трикутної форми і стильні ходові вогні денного світла, які підкреслюють характерну лінію кузова моделі LF-C2. Ця характерна лінія окреслює весь подібний до стріли кузов автомобіля і закінчується на панелі вкороченої задньої частини кузова родстера. Вражаючий вигляд концептуальної моделі доповнюють 20-дюймові легкосплавні диски.

      Концептуальна модель LF-C2 має розкішний і просторий інтер’єр, який бездоганно поєднується зі спортивною елегантністю зовнішнього вигляду автомобіля. Екстер’єр плавно переходить в салон — центральна консоль починається від задньої панелі кузова і опускається все нижче аж до панелі приборів автомобіля. Дизайн панелі приладів характеризується функціональною простотою. Обтягнуте шкірою кермо і адаптивні сидіння підказують, що автомобіль створений для комфорту водія. Оброблена білою і сірою шкірою поверхня інтер’єру м’яка на дотик, а нижче рівня вікон вздовж всього кузова проходить світлодіодне підсвічування. Просторий салон концепту LF-C2 поєднує задоволення від відкритого простору і уваги до ефектного родстера з характерною для бренду Lexus розкішшю.

Наша філософія дизайну

  • НАШІ АВТОМОБІЛЬНІ ЗАВОДИ ДОБРЕ ВІДОМІ ПО ВСЬОМУ СВІТОВІ СВОЇМИ СУЧАСНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ, НОВАТОРСЬКИМИ ПРОЦЕСАМИ ВИРОБНИЦТВА ТА ЯКІСТЮ ВИПУЩЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ. АЛЕ ОКРІМ ЦЬОГО, МИ ЗДОБУЛИ СЛАВИ ЗАВДЯКИ МАЙСТЕРНОСТІ ФАХІВЦІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ ВЛАСНОРУЧ. ТАКА МАЙСТЕРНІСТЬ СВОЇМ КОРІННЯМ СЯГАЄ В ГЛИБИНИ ЯПОНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ.

    • Усе почалося кілька років тому, коли було впроваджено 10 посад такумі, тобто майстрів найвищого рівня, на нашому заводі у японському місті Тагара, де виготовляють флагман нашого модельного ряду — седан LS, а також інші моделі.

      «Такумі» — це давнє японське слово, що можна перекласти, як «майстер високого класу». Майстри-такумі користуються особливою повагою в усіх галузях автомобільної промисловості. Їхня персональна задача — слідкувати за допомогою власних рук та очей за тим, щоб збирання та кінцеве доведення автомобілів, які сходять з конвейера у Тагарі, відповідали найсуворішим нормативам. Їхня діяльність корисна ще й іншим: вміння та навички майстрів-такумі були оцифровані та запрограмовані для використання у багатьох роботизованих процедурах, що дозволили вивести стандарти точності на якісно новий рівень. Крім того, така організація промислового виробництва означає, що талант майстрів-такумі можна значною мірою перенести у механічній формі на інші автомобільні заводи. Наприклад, наш завод на острові Кюсю, де збирають кросовери RX, вже користується такими напрацюваннями, але крім того, на ньому готують свою власну елітну групу технічніх фахівців.

      Кожен з десяти майстрів-такумі на тагарському заводі застосовує свої вміння у чітко визначеній сфері. Ось короткий огляд трьох з основних дисциплін.

      Збирання двигунів

      Майстер-такумі на цій дільниці вибирає двигун у якості еталона та перевіряє параметри кожної його деталі до мікрона, щоб забезпечити правильний звуковий резонанс, що вимагається від кожної моделі. Крім того, він власноруч запускає кожен зібраний двигун та за допомогою стетоскопа слухає, як працюють його компоненти всередині, щоб виявляти відмінності у звучанні.

       

    • Фарбувальний цех

      На цій ділянці майстер-такумі, що спеціалізується на нанесенні фарби на панелі кузова (включаючи тонке мистецтво вологого полірування вручну до виникнення дзеркального ефекту) перевіряє фарбове покриття під різним освітленням. Для огляду всієї пофарбованої поверхні кузова він користується особливим світловим тунелем, співставляючи візуальні дані з зображеннями, що були отримані конструкторами та художниками-оформлювачами в теорії під час комп’ютерного моделювання. Наслідок: поверхня, що не має навіть найменших недоліків.

      Динаміка руху

      Безперечно ми подбали і про майстра-такумі, що відповідає за динаміку руху автомобілів. В нього, мабуть, найзавидніша робота: він випробовує автомобілі, що готуються стати на конвейер, серійні автомобілі Lexus, прототипи та автомобілі фірм-конкурентів, постійно аналізуючи їх та пропонуючи свої поради щодо їхнього вдосконалення. Такий підхід забезпечує оптимальні рішення у таких сферах як комфортність їзди, керованість та звукоізоляція.