Спеціальна вигода на модельний ряд

Авангардна краса

    • НОВИЙ КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ АВТОМОБІЛЬ LF-CC

      Світова прем’єра нового надзвичайного повногібридного купе LF-CC відбулася на Парижській автомобільній виставці — 2012. На автомобілі застосовано найсміливішу радіаторну решітку Lexus, оформлену за формою, що нагадує веретено. Це чотиримісне купе малого середнього класу уособлює динамічну еволюцію нашого дизайнерського бачення, що буде використано у наших майбутніх моделях. Купе у профіль має атлетичну статуру, яку підсилює стрімка бічна лінія кузова. Образ доповнюють невеликі звиси попереду та позаду. Повітрязабірники у передньому бампері забезпечують приток повітря для охолодження двигуна та гальм. У фарах застосовано по три світлодіодні лампи ближнього світла, новаторські теплові радіатори, змонтовані на поверхні, та виразні ходові вогні денного світла.

      Динамізм зовнішнього оформлення моделі LF-CC підкреслюють широко розставлені колеса та низький центр мас. Автомобіль вкомплектовано цілковито новим гібридним приводом Lexus з <nobr>2,5-літровим</nobr> бензиновим двигуном, що урухомлює задні колеса. Основний наголос конструктори зробили на забезпечення чудової керованості автомобіля та найкращих у цьому класі автомобілів показників вмісту CO2 у відпрацьованих газах, що не перевищують 100 г/км. У салоні автомобіля одразу впадає у вічі по-спортивному оформлене місце водія: застосовані тут найновіщі зразки техніки гармонійно поєднано з вишуканим оздобленням зі шкіри та металу. Всі органи керування знаходяться у безпосередній близкості до водійського сидіння. У компонуванні чудову ергономіку поєднано з принципами людсько-машинного інтерфейсу (ЛМІ).

Наша філософія дизайну

  • НАШІ АВТОМОБІЛЬНІ ЗАВОДИ ДОБРЕ ВІДОМІ ПО ВСЬОМУ СВІТОВІ СВОЇМИ СУЧАСНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ, НОВАТОРСЬКИМИ ПРОЦЕСАМИ ВИРОБНИЦТВА ТА ЯКІСТЮ ВИПУЩЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ. АЛЕ ОКРІМ ЦЬОГО, МИ ЗДОБУЛИ СЛАВИ ЗАВДЯКИ МАЙСТЕРНОСТІ ФАХІВЦІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ ВЛАСНОРУЧ. ТАКА МАЙСТЕРНІСТЬ СВОЇМ КОРІННЯМ СЯГАЄ В ГЛИБИНИ ЯПОНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ.

    • Усе почалося кілька років тому, коли було впроваджено 10 посад такумі, тобто майстрів найвищого рівня, на нашому заводі у японському місті Тагара, де виготовляють флагман нашого модельного ряду — седан LS, а також інші моделі.

      «Такумі» — це давнє японське слово, що можна перекласти, як «майстер високого класу». Майстри-такумі користуються особливою повагою в усіх галузях автомобільної промисловості. Їхня персональна задача — слідкувати за допомогою власних рук та очей за тим, щоб збирання та кінцеве доведення автомобілів, які сходять з конвейера у Тагарі, відповідали найсуворішим нормативам. Їхня діяльність корисна ще й іншим: вміння та навички майстрів-такумі були оцифровані та запрограмовані для використання у багатьох роботизованих процедурах, що дозволили вивести стандарти точності на якісно новий рівень. Крім того, така організація промислового виробництва означає, що талант майстрів-такумі можна значною мірою перенести у механічній формі на інші автомобільні заводи. Наприклад, наш завод на острові Кюсю, де збирають кросовери RX, вже користується такими напрацюваннями, але крім того, на ньому готують свою власну елітну групу технічніх фахівців.

      Кожен з десяти майстрів-такумі на тагарському заводі застосовує свої вміння у чітко визначеній сфері. Ось короткий огляд трьох з основних дисциплін.

      Збирання двигунів

      Майстер-такумі на цій дільниці вибирає двигун у якості еталона та перевіряє параметри кожної його деталі до мікрона, щоб забезпечити правильний звуковий резонанс, що вимагається від кожної моделі. Крім того, він власноруч запускає кожен зібраний двигун та за допомогою стетоскопа слухає, як працюють його компоненти всередині, щоб виявляти відмінності у звучанні.

       

    • Фарбувальний цех

      На цій ділянці майстер-такумі, що спеціалізується на нанесенні фарби на панелі кузова (включаючи тонке мистецтво вологого полірування вручну до виникнення дзеркального ефекту) перевіряє фарбове покриття під різним освітленням. Для огляду всієї пофарбованої поверхні кузова він користується особливим світловим тунелем, співставляючи візуальні дані з зображеннями, що були отримані конструкторами та художниками-оформлювачами в теорії під час комп’ютерного моделювання. Наслідок: поверхня, що не має навіть найменших недоліків.

      Динаміка руху

      Безперечно ми подбали і про майстра-такумі, що відповідає за динаміку руху автомобілів. В нього, мабуть, найзавидніша робота: він випробовує автомобілі, що готуються стати на конвейер, серійні автомобілі Lexus, прототипи та автомобілі фірм-конкурентів, постійно аналізуючи їх та пропонуючи свої поради щодо їхнього вдосконалення. Такий підхід забезпечує оптимальні рішення у таких сферах як комфортність їзди, керованість та звукоізоляція.