КУПЕ МАЙБУТНЬОГО

  • ЗАРАЗ МИ Є СВІДКАМИ НАЙБІЛЬШИХ ЗМІН В ІСТОРІЇ LEXUS, НА ЯКІ НАС НАДИХНУЛО НОВЕ БАЧЕННЯ КОНСТРУЮВАННЯ АВТОМОБІЛІВ З ХАРАКТЕРНИМ ОФОРМЛЕННЯМ.

    Карл Шліхт, генеральний директор відділу планування виробництва та збуту продукції Lexus, січень 2012 р.

Авангардна краса

    • КУПЕ МАЙБУТНЬОГО

      Авангардна краса чотиримісного гібридного спортивного купе.

      Концептуальне гібридне спортивне купе LF-LC з посадочною формулою 2+2 було вперше представлено для публіки у січні 2012 року на Північноамериканській автомобільній виставці, де воно вчинило справжній фурор. Цей динамічний, спортивний й агресивний автомобіль було сконструйовано за принципом «рідкої точності». Він став взірцем «авангардної краси», як це називають дизайнери. Під час виставки цей концептуальний автомобіль отримав нагороду EyesOn Design у номінації «Концептуальні автомобілі».

      Переконливі елементи оформлення цього автомобіля вказують на майбутні дизайнерські рішення, що будуть реалізовані у моделях Lexus нової хвилі. LF-LC було спроектовано у нашому конструкторському бюро «Келті» («Calty», «Calty Design Research») в американському штаті Каліфорнія. На прикладі цього автомобіля можна побачити, яким могло би бути спортивне купе із сміливим застосуванням нашої фірмової веретеноподібної решітки та чудових ходових вогнів денного світла.

      У скляному даху автомобіля застосовано легку, закріплену з одного кінця підпірку. У салоні водія обіймають бічні панелі з великими заглибинами, праворуч розташована висока вигнута приладова панель. Завдяки застосуванню системи дистанційного керування тримати під контролем бортові системи LF-LC напрочуд легко. На кольоровий екран з діагоналлю 30,5 см виводиться різноманітна інформація та карти навігаційної системи. Сенсорний контролер системи дистанційного керування розташований на центральній панелі. За допомогою нього можна керувати звуковідтворювальною системою, системою мікроклімату у салоні та навігаційною системою. Коли потрібно ввести детальну інформацію, можна скористатися висувною сенсорною клавіатурою. Подібні сенсорні панелі розташовані на внутрішніх панелях дверей дозволяют керувати вікнами, дзеркалами, положенням крісел та розважальною системою.

Наша філософія дизайну

  • НАШІ АВТОМОБІЛЬНІ ЗАВОДИ ДОБРЕ ВІДОМІ ПО ВСЬОМУ СВІТОВІ СВОЇМИ СУЧАСНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ, НОВАТОРСЬКИМИ ПРОЦЕСАМИ ВИРОБНИЦТВА ТА ЯКІСТЮ ВИПУЩЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ. АЛЕ ОКРІМ ЦЬОГО, МИ ЗДОБУЛИ СЛАВИ ЗАВДЯКИ МАЙСТЕРНОСТІ ФАХІВЦІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ ВЛАСНОРУЧ. ТАКА МАЙСТЕРНІСТЬ СВОЇМ КОРІННЯМ СЯГАЄ В ГЛИБИНИ ЯПОНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ.

    • Усе почалося кілька років тому, коли було впроваджено 10 посад такумі, тобто майстрів найвищого рівня, на нашому заводі у японському місті Тагара, де виготовляють флагман нашого модельного ряду — седан LS, а також інші моделі.

      «Такумі» — це давнє японське слово, що можна перекласти, як «майстер високого класу». Майстри-такумі користуються особливою повагою в усіх галузях автомобільної промисловості. Їхня персональна задача — слідкувати за допомогою власних рук та очей за тим, щоб збирання та кінцеве доведення автомобілів, які сходять з конвейера у Тагарі, відповідали найсуворішим нормативам. Їхня діяльність корисна ще й іншим: вміння та навички майстрів-такумі були оцифровані та запрограмовані для використання у багатьох роботизованих процедурах, що дозволили вивести стандарти точності на якісно новий рівень. Крім того, така організація промислового виробництва означає, що талант майстрів-такумі можна значною мірою перенести у механічній формі на інші автомобільні заводи. Наприклад, наш завод на острові Кюсю, де збирають кросовери RX, вже користується такими напрацюваннями, але крім того, на ньому готують свою власну елітну групу технічніх фахівців.

      Кожен з десяти майстрів-такумі на тагарському заводі застосовує свої вміння у чітко визначеній сфері. Ось короткий огляд трьох з основних дисциплін.

      Збирання двигунів

      Майстер-такумі на цій дільниці вибирає двигун у якості еталона та перевіряє параметри кожної його деталі до мікрона, щоб забезпечити правильний звуковий резонанс, що вимагається від кожної моделі. Крім того, він власноруч запускає кожен зібраний двигун та за допомогою стетоскопа слухає, як працюють його компоненти всередині, щоб виявляти відмінності у звучанні.

       

    • Фарбувальний цех

      На цій ділянці майстер-такумі, що спеціалізується на нанесенні фарби на панелі кузова (включаючи тонке мистецтво вологого полірування вручну до виникнення дзеркального ефекту) перевіряє фарбове покриття під різним освітленням. Для огляду всієї пофарбованої поверхні кузова він користується особливим світловим тунелем, співставляючи візуальні дані з зображеннями, що були отримані конструкторами та художниками-оформлювачами в теорії під час комп’ютерного моделювання. Наслідок: поверхня, що не має навіть найменших недоліків.

      Динаміка руху

      Безперечно ми подбали і про майстра-такумі, що відповідає за динаміку руху автомобілів. В нього, мабуть, найзавидніша робота: він випробовує автомобілі, що готуються стати на конвейер, серійні автомобілі Lexus, прототипи та автомобілі фірм-конкурентів, постійно аналізуючи їх та пропонуючи свої поради щодо їхнього вдосконалення. Такий підхід забезпечує оптимальні рішення у таких сферах як комфортність їзди, керованість та звукоізоляція.