LF-NX Turbo

    • СВІТОВА ПРЕМ’ЄРА ТУРБОВАНОЇ МОДИФІКАЦІЇ LF-NX НА ТОКІЙСЬКІЙ АВТОМОБІЛЬНІЙ ВИСТАВЦІ — 2013

      Турбована модифікація концептуального середньорозмірного кросовера LF-NX була представлена на 43-й Токійській автомобільній виставці (20 листопада — 1 грудня 2013 року).

      Концептуальний автомобіль LF-NX, світова прем’єра якого відбулася на Франкфуртській автомобільній виставці — 2013, було вкомплектовано дволітровим турбованим двигуном цілковито нової конструкції, що забезпечує надзвичайні характеристики динаміки та ощадливо споживає пальне.

      Більш низький центр мас, на який натякає накладка під переднім бампером, надає турбованій моделі більш спортивного вигляду. Автомобіль має обтічний, гострий кузов та великі колеса, що разом передають міць та надвичані враження від їзди на цьому кросовері.

      У салоні передбачено новий контролер системи дистанційного керування Remote Touch з сенсорною панеллю, завдяки якому керувати бортовими системами стало ще простіше і зручніше.

    • ДИЗАЙН

      Новий LF-NX Turbo має таке саме загальне сміливе та новаторське оформлення як LF-NX HV, але відрізняється від нього багатьма елементами зовні та у салоні, що мають підкреслювати шалений потенціал нового дволітрового двигуна з турбонагнітачем.

      Фірмова веретеноподібна радіаторна решітка Lexus тепер має тоновану хромовану окантовку та дрібносітчасту структуру чорного кольору. Під решіткою бачимо гострий, схожий на плавник спойлер, що має матове хромоване покриття та виступає знизу. Він покращує низький центр мас концептуального кросовера та натякає на його спортивний характер. Вертикальні передні повітрязабірники обабіч вкриті блискучою чорною емаллю, а западини мають покриття у формі чорної сітки.

      Колісні арки та зовнішню частину порогів дверей тепер пофарбовано блискучою чорною емаллю, а нижня частина панелей дверей має матове хромоване покриття. Окантовка вікон дверей та верхня частина корпусів бічних дзеркал зворотного огляду мають таке саме тоноване хромоване оздоблення, як і окантовка радіаторної решітки.

      У задній частині автомобіля використано бампер, що має нову нижню частину, яку підкреслює гострий, на всю ширину аеродинамічний дифузор з матовим хромованим покриттям. Обабіч нього розташовані виразні хромовані вихлопні труби, що за формою подібні до вертикальних повітрязабірників попереду.

      Нові, більш агресивні на вигляд, 20-дюймові легкосплавні диски тепер взуті у низькопрофільні шини 255/45R20 у порівнянні з шинами 255/50R20 на моделі HV. Нові колеса надають концептуальному автомобілю LF-NX більш спортивного вигляду та широку, впевнену поставу.

    • У салоні концептуального автомобіля з метою підкреслити динамічний потенціал дволітрового двигуна з турбонагнітачем тепер використано спортивну червону підсвітку для комбінації приладів, екрана навігаційної системи, інтерфейсу і сенсорної панелі системи дистанційного керування Remote Touch та плафонів освітлення салону та дверей.

      ДВИГУН

      Концептуальний автомобіль LF-NX Turbo вкомплектовано першим в історії Lexus бензиновим двигуном внутрішнього згоряння з турбонагнітачем.

      У чотирициліндровому двигуні внутрішнього згоряння з робочим об’ємом у 2 л використано, передовий впускний колектор, у якому реалізовано потік у формі «падіння», комбіновану систему подачи пального D-4S та систему зміни фаз газорозподілу VVT-i з випускним колектором, вмонтованим у головку циліндра, та турбонагнітачем з двома турбінними кільцевими каналами-«равликами» з активним регулятором наддува.

      Завдяки оптимізації температури відпрацьованих газів випускний колектор, вмонтований у головку циліндра, забезпечує поєднання високих експлуатаційних характеристик з ощадливим споживанням пального та його ефективне згоряння. У той же час використання турбонагнітача з двома турбінними кільцевими каналами-«равликами» дозволяє двигунові ефективно працювати у найширшому діапазоні обертів.

      Новий двигун концептуального кросовера LF-NX Turbo забезпечує напрочуд швидку реакцію на дії водія та неабияку динаміку руху, водночас демонструючи надзвичайно ощадливе споживання пального.

Беззаперечний Lexus

  • СВІТОВА ПРЕМ’ЄРА КОНЦЕПТУАЛЬНОГО КРОСОВЕРА LEXUS LF-NX НА ФРАНКФУРТСЬКІЙ АВТОМОБІЛЬНІЙ ВИСТАВЦІ — 2013

    • Світова прем’єра нового середньорозмірного концептуального кросовера під назвою LF-NX відбулася на Франкфуртській автомобільній виставці — 2013. Цей концептуальний автомобіль має на меті дослідити попит на середньорозмірний кросовер у модельному ряду Lexus.

      Концептуальний автомобіль LF-NX має підсилити провідне місце Lexus у сфері розроблення повногібридних приводів. Його вкомплектовано гібридним приводом Lexus нової конструкції, який було оптимізовано для використання на кросовері.

      На прикладі надзвичайно впізнаваного та по-справжньому потужного зовнішнього оформлення концептуального автомобіля LF-NX можна побачити еволюційний розвиток дизайнерського підходу Lexus, що зветься L-finesse.

      У передній частині автомобіля особливу увагу привертає фірмова радіаторна решітка Lexus, що була вчергове переосмислена, надзвичано виразні фари з денними ходовими вогнями та незвично оформлені кути кузова, у яких бампер відділено від передніх крил за допомогою агресивних вертикальних надрізів.

      Коли дивитися в профіль, видно, що потужні колісні арки мають захисні накладки чорного кольору — риса, характерна для кросоверів. Над акцентованою діамантовою формою лінії вікон бачимо класичний віконний профіль Lexus, який разом з нахиленим вікном задніх дверей створюють стрімкий силует атлетичного купе.

      У задній частині автомобіля увагу одразу привертають задні комбіновані ліхтарі. Вони мають таку форму, щоб світло від них потрапляло на бампер, надаючи задній частині автомобіля різкого, аеродинамічного вигляду та певною мірою повторюючи оформлення передньої частини.

    • Концептуальний автомобіль Lexus LF-NX пофарбовано новою матовою емаллю темно-сірого кольору з ефектом «металік». Завдяки цій фарбі вдалося створити ефект, ніби весь кузов виготовлено з цільного шматка твердого металу.

      Оформлення інтер’єру салону вигідно доповнює зовнішній вигляд LF-NX: сміливі і водночас потужні форми створюють пілотську кабіну навколо водія, розташування всіх органів керування у якій ретельно продумано з точки зору ергономіки.

      На продовження дизайнерської концепції L-finesse, орієнтованої на зручність для людей, у передній частині салону маємо дві зони: верхню, зону відображення, у якій розташовано великий екран, та нижню, зону управління, компонування якої було доведено до ідеалу протягом розвитку попередніх поколінь моделей Lexus.

      Такий підхід дозволяє інтуїтивну взаємодію з використаною в автомобілі технікою наступного покоління, до якої зокрема належать електростатичні перемикачі, що реагують на дотик, та новий тачпад системи дистанційного керування Remote Touch.

      Щоб підкреслити особливість концептуального автомобіля LF-NX серед кросоверів класу «люкс», у салоні використано гравіровані металеві панелі, передбачено жовто-чорну шкіряну оббивку з контрастною стрічкою, а комбінація приладів має витончену блакитну підсвітку.

Наша філософія дизайну

  • НАШІ АВТОМОБІЛЬНІ ЗАВОДИ ДОБРЕ ВІДОМІ ПО ВСЬОМУ СВІТОВІ СВОЇМИ СУЧАСНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ, НОВАТОРСЬКИМИ ПРОЦЕСАМИ ВИРОБНИЦТВА ТА ЯКІСТЮ ВИПУЩЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ. АЛЕ ОКРІМ ЦЬОГО, МИ ЗДОБУЛИ СЛАВИ ЗАВДЯКИ МАЙСТЕРНОСТІ ФАХІВЦІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ ВЛАСНОРУЧ. ТАКА МАЙСТЕРНІСТЬ СВОЇМ КОРІННЯМ СЯГАЄ В ГЛИБИНИ ЯПОНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ.

    • Усе почалося кілька років тому, коли було впроваджено 10 посад такумі, тобто майстрів найвищого рівня, на нашому заводі у японському місті Тагара, де виготовляють флагман нашого модельного ряду — седан LS, а також інші моделі.

      «Такумі» — це давнє японське слово, що можна перекласти, як «майстер високого класу». Майстри-такумі користуються особливою повагою в усіх галузях автомобільної промисловості. Їхня персональна задача — слідкувати за допомогою власних рук та очей за тим, щоб збирання та кінцеве доведення автомобілів, які сходять з конвейера у Тагарі, відповідали найсуворішим нормативам. Їхня діяльність корисна ще й іншим: вміння та навички майстрів-такумі були оцифровані та запрограмовані для використання у багатьох роботизованих процедурах, що дозволили вивести стандарти точності на якісно новий рівень. Крім того, така організація промислового виробництва означає, що талант майстрів-такумі можна значною мірою перенести у механічній формі на інші автомобільні заводи. Наприклад, наш завод на острові Кюсю, де збирають кросовери RX, вже користується такими напрацюваннями, але крім того, на ньому готують свою власну елітну групу технічніх фахівців.

      Кожен з десяти майстрів-такумі на тагарському заводі застосовує свої вміння у чітко визначеній сфері. Ось короткий огляд трьох з основних дисциплін.

      Збирання двигунів

      Майстер-такумі на цій дільниці вибирає двигун у якості еталона та перевіряє параметри кожної його деталі до мікрона, щоб забезпечити правильний звуковий резонанс, що вимагається від кожної моделі. Крім того, він власноруч запускає кожен зібраний двигун та за допомогою стетоскопа слухає, як працюють його компоненти всередині, щоб виявляти відмінності у звучанні.

       

    • Фарбувальний цех

      На цій ділянці майстер-такумі, що спеціалізується на нанесенні фарби на панелі кузова (включаючи тонке мистецтво вологого полірування вручну до виникнення дзеркального ефекту) перевіряє фарбове покриття під різним освітленням. Для огляду всієї пофарбованої поверхні кузова він користується особливим світловим тунелем, співставляючи візуальні дані з зображеннями, що були отримані конструкторами та художниками-оформлювачами в теорії під час комп’ютерного моделювання. Наслідок: поверхня, що не має навіть найменших недоліків.

      Динаміка руху

      Безперечно ми подбали і про майстра-такумі, що відповідає за динаміку руху автомобілів. В нього, мабуть, найзавидніша робота: він випробовує автомобілі, що готуються стати на конвейер, серійні автомобілі Lexus, прототипи та автомобілі фірм-конкурентів, постійно аналізуючи їх та пропонуючи свої поради щодо їхнього вдосконалення. Такий підхід забезпечує оптимальні рішення у таких сферах як комфортність їзди, керованість та звукоізоляція.