Знайомство з LFA

  • СВІТОВА ПРЕМ’ЄРА LEXUS LFA ВІДБУЛАСЯ НА 41-Й ТОКІЙСЬКІЙ МІЖНАРОДНІЙ АВТОМОБІЛЬНІЙ ВИСТАВЦІ У ЖОВТНІ 2009 РОКУ. ЦЕЙ АВТОМОБІЛЬ СТАВ СПРАВЖНІМ ТЕХНІЧНИМ ДОСЯГНЕННЯМ, ЩО ВСТАНОВЛЮЄ НОВІ ЕТАЛОНИ ТА ПЕРЕОСМИСЛЮЄ БАЧЕННЯ СУПЕРКАРА XXI СТОЛІТТЯ.

    • Виготовлений на спеціальне замовлення надпотужний 10-циліндровий V-подібний двигун доповнено легкою конструкцією кузова, виготовленого з вуглеволокна, та чудовим шасі, що забезпечує виняткову стійкість та керованість автомобіля. На трасі цей суперкар надихає водія щосекунди. Але на автодромі він перетворюється на справжнього бійця, що рветься у бій, демонструючи надшвидке прискорення (розгін з місця до 100 км/год триває лише 3,7 секунди) та майже невичерпний запас потужності (максимальна швидкість — 325 км/год).

    • Автомобіль випущено обмеженим тиражем: всього у світі нараховується лише 500 таких надзвичайних суперкарів. Проте всі поціновувачі прекрасного зможуть оцінити відданість конструкторів швидкого, як блискавка, суперкара LFA. Цей шедевр автомобільної інженерної думки зараз провіщає майбутній розвиток нових автомобілів модельного ряду Lexus. Крім того, він є наслідком невтомних пошуків ідеалу найталановитішими художниками-оформлювачами та інженерами-конструкторами Lexus протягом останніх десяти років.

  • ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ ДЕСЯТИ РОКІВ УСІМА НАМИ РУХАЛО НЕСТРИМНЕ БАЖАННЯ СТВОРИТИ СУПЕРКАР LEXUS СВІТОВОГО КЛАСУ, ЩО КИНУВ БИ ВИКЛИК НАЙКРАЩИМ СПОРТИВНИМ АВТОМОБІЛЯМ ІЗ ПОБУДОВАНИХ ДОНИНІ.

    Гаругіко Танагаші , головний інженер-конструктор моделі LFA

Народження суперкара

  • РОБОТУ НАД ПРОЕКТОМ LFA НАШІ ІНЖЕНЕРИ-КОНСТРУКТОРИ ТА ХУДОЖНИКИ-ОФОРМЛЮВАЧІ РОЗПОЧАЛИ З ЧИСТОГО АРКУША. МЕТА, ЩО ПОСТАЛА ПЕРЕД НИМИ, — СТВОРИТИ АВТОМОБІЛЬ, ЯКИЙ МАВ БИ НЕПЕРЕВЕРШЕНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДИНАМІКИ ТА КЕРОВАНОСТІ, ТА ЯКНАЙКРАЩЕ ПЕРЕДАВАВ БИ ПРИНЦИП НАШОЇ ФІЛОСОФІЇ ДИЗАЙНУ — L-FINESSE («МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКОНАННЯ»). КОЖНА З ДЕСЯТИ ТИСЯЧ ДЕТАЛЕЙ УНІКАЛЬНА, ВИГОТОВЛЕНА НА СПЕЦІАЛЬНЕ ЗАМОВЛЕННЯ ТА ЗІБРАНО СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ЦЬОГО АВТОМОБІЛЯ, ПРИ ЧОМУ ЧАСТО ВРУЧНУ.

    • Наслідком десятьох років пошуку новаторських ідей, проектування, дослідно-конструкторських робіт та проведення випробувань став суперкар LFA, що максимально розширює межі можливого. Візьміть, наприклад, кузов, що має стрімку, аеродинамічну форму. На ранніх прототипах він був виготовлений з алюмінію, проте конструктори вирішили, що навіть такий легкий матеріал був занадто важким, щоб забезпечити якнайкращі характеристики динаміки.

    • Тому замість алюмінію для виготовлення кузову було прийнято рішення використати надзвичайно легкий, виготовлений за спеціальною формулою вуглепластик, що відрізнявся надзвичайною міцністю. Замість того, щоб доручити виробництво цього унікального матеріалу підрядникам, ми створили свою власну новаторську прядильну машину для роботи з вуглеволокном, щоб забезпечити найсуворіший контроль за якістю.

  • ЩОБ ЗБУДУВАТИ LFA, МИ ВИНАЙШЛИ ПРЯДИЛЬНИЙ АПАРАТ ДЛЯ ПРЯДІННЯ ВУГЛЕПЛАСТИКУ ДЛЯ ШАСІ.

Шедевр інженерної думки

    • 10-ЦИЛІНДРОВИЙ V-ПОДІБНИЙ ДВИГУН

      Серцем суперкара LFA є технічно досконалий 4,8-літровий десятициліндровий V-подібний атмосферний двигун, зібраний вручну. Його було випробувано та доведено до досконалості на всесвітньо відомому автомобільному треці Нюрбурґринг у Німеччині. Цей двигун здатен набирати оберти так швидко, що жоден традиційний циферблатний тахометр не поспіває за ним. Потужність — ніщо без контролю, саме тому для цього десятициліндрового агрегата передбачено надзвичайно швидку, шестишвидкісну автоматичну коробку передач послідовної дії.

    • ШУМ ЯК МИСТЕЦТВО

      Головний інженер-конструктор моделі LFA Гаругіко Танагаші описує звук автомобіля, що заставляє вставати дибки волосся на потилиці, як «ревіння ангела». І це захоплююче ревіння не випадкове. Працюючи у тандемі з музичним відділом фірми «Ямаха», конструктори Lexus за допомогою ребер особливої форми у корпусі впускного колектора довели звук двигуна LFA до ідеально приємної частоти.

    • НА ВІСТРІ ВІДЧУТТІВ

      Вражаючу, низько розташовану кабіну пілота LFA було зібрано вручну з найякісніших матеріалів. Основне місце у комбінації приладів займає анімований тахометр. У його конструкції застосовано TFT-екран на зразок тих, що використовують у ноутбуках. Він може змінюватися у залежності від режиму їзди. По мірі того, як LFA переходить у спортивний високошвидкісний режим, цифри на екрані стають більшими та жирнішими, циферблат плавно змінюється, а граничне значення обертів піднімається до верхівки шкали.

    • РУЧНА РОБОТА

      Як і всі шедеври, кожен 10-циліндровий V-подібний двигун було зібрано вручну та персонально підписано інженером зі спеціально призначеної групи фахівців Lexus, що була відповідальна за LFA. Члени цієї самої групи автомобільних стратегів терпляче і скрупульозно виготовили кожен з цих неперевершених суперкарів. У пошуках досконалості, вони винайшли новаторські методики та матеріали, які тепер поступово знаходять своє застосування на інших автомобілях модельного ряду Lexus.

    • СКУЛЬПТУРНИЙ КУЗОВ

      Винайдений нами будівельний матеріал на основі вуглепластику забезпечив LFA більш естетичний вигляд, зменшену масу та покращену жорсткість кузова. Оскільки цей матеріал вирізняється невеликою масою та надзвичайною міцністю, талановиті художники-оформлючачі Lexus змогли реалізувати такі лінії та вигини кузова, які просто не можливо створити з металевим кузовом. Ось приклад виведення філософії дизайну Lexus L-Finesse на цілковито новий рівень.

    • ЛАМАЄМО СТЕРЕОТИПИ

      Щоб забезпечити оптимальний розподіл маси між осями, конструктори застосували ідеальне співвідношення її розподілу 48:52 між передніми та задніми осями, що дозволили цьому суперкару на повну силу використати свій потенціал динаміки руху. Крім того, основні вузли розташовані якомога ближче до землі, завдяки чому автомобіль має безпрецедентно низький центр мас, що тримає його «приклеєним» до дороги. Це автомобіль, що з легкістю та упевненістю долає складні повороти автодрому Нюрбурґринг на по-справжньому високих швидкостях.

  • LFA — ЦЕ ЧИСТОКРОВНИЙ СУПЕРКАР, ЩО НЕ СХОЖИЙ НА ЖОДЕН ІНШИЙ ДО НЬОГО. ЦЕЙ НАДЗВИЧАЙНО ЛЕГКИЙ, ПОТУЖНИЙ ТА ЗБАЛАНСОВАНИЙ АВТОМОБІЛЬ БУЛО СКОНСТРУЙОВАНО ЛИШЕ З ОДНОЮ МЕТОЮ — ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПО-СПРАВЖНЬОМУ НЕЗАБУТНІ ВРАЖЕННЯ ВІД ЇЗДИ.

    Гаругіко Танагаші, головний інженер-конструктор моделі LFA

Фотографії та відеосюжети