ІНЖЕНЕРИ LEXUS ЗАВЖДИ ПРАГНУТЬ ЙТИ ДАЛІ, РОЗШИРЯТИ КОРДОНИ ТА СТВОРЮВАТИ ЧУДОВУ, ВИНЯТКОВУ, НАЙКРАЩУ ПРОДУКЦІЮ. ІНШИМИ СЛОВАМИ, МИ ПРАГНЕМО СТВОРЮВАТИ НАДЗВИЧАЙНЕ.

Передове конструкторське мислення та застосування найновіших технологій стають запорукою того, що автомобіль відповідатиме потребам водія; це будуть автомобілі, що мають потужні двигуни та виняткову динаміку руху, але разом з тим не наносять значної шкоди довкіллю. Виняткове зовнішнє оформлення гарантує створення автомобілів, що милують око та вражають з першого погляду. Майстерність виконання: якість застосовуваних нами матеріалів та високий фаховий рівень наших працівників дозволяють зробити кожний Lexus взірцем справжніх розкошів. Надзвичайний прогрес, досягнутий нами у технологічній сфері: ми створили гібридний привод Lexus. Вся продукція передається клієнтам з особливою увагою, роблячи володіння автомобілем Lexus настільки ж надзвичайним, як і сам автомобіль.

Інженери Lexus не спиняються, поки не створюють надзвичайне!

Створюємо надзвичайне: RX

  • КОЖЕН НОВИЙ RX ПОВИНЕН УСПІШНО ПРОЙТИ СЕРІЮ ЗАВОДСЬКИХ ВИПРОБУВАНЬ, ВКЛЮЧАЮЧИ ЩОНАЙМЕНШЕ ДВІ ХВИЛИНИ У КАМЕРІ З ДОЩУВАЛЬНОЮ УСТАНОВКОЮ, ЩО ІМІТУЄ СПРАВЖНІЙ ТАЙФУН.

    • Інженери Lexus піддають кожен новий автомобіль моделі RX суворим випробуванням, що значно перевершують реально можливі ситуації, у яких може опинитися автомобіль за свій цикл експлуатації. Перш ніж з’явитися в автосалоні кожен автомобіль має успішно пройти огляд на недоліки лакофарбового покриття, що здійснюють у світловому тунелі, огляд на ідеальну гладкість поверхні, що виконує фахівець, який навчений розрізняти поверхню різних сторін аркуша паперу, випробування на стійкість до вітру та граду, а також випробування на герметичність у камері з дощувальною установкою, що протягом години імітує справжній тайфун, коли випадає 200 мм опадів.

    • Витримати від двох до десяти хвилин під впливом дощувальної установки, не пропустивши жодної краплі води всередину, — неабияке випробування. Об’єм води всередині камери майже вдвічі перевищує середню кількість опадів під час сильного тайфуну.

      У цьому короткому відеосюжеті йдеться про життя так званих «мисливців за бурями», що спеціально шукають можливості потрапити в такі екстремальні умови в природі. А у фотодобірці нижче один з таких мисливців описує найбільш яскраві прояви природних явищ, у яких йому довелося побувати, та пояснює, які враження справляє така погода, коли відчуваєш її на власному досвіді.

     

Створюємо надзвичайне: GS

  • У ПОВНОКЕРОВАНОМУ ШАСІ LEXUS, ЩО ПЕРЕДБАЧЕНО У ВИКОНАННІ GS F SPORT, ВИКОРИСТАНО ПАРАДОКСАЛЬНІ СИЛИ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ВИНЯТКОВУ СТІЙКУ, АЛЕ ВОДНОЧАС І НАДЗВИЧАЙНО ЗАХОПЛИВУ ЇЗДУ — ТАКУ, ЯКУ МОЖНА ПОРІВНЯТИ З ПІДВОДНИМ ПЛАВАННЯМ НА ЗАТРИМЦІ ДИХАННЯ.

     
  •  

    У короткому відеосюжеті вгорі фрідайвер та автор книги «Один вдих» Емма Фарел розповідає про подолання природного потягу організму дихати, а журналіст видання «Lexus Magazine» Даґ Нокс описує те, на скільки схоже парадоксальні сили було використано у конструюванні повнокерованого шасі Lexus.

    У новій конструкції шасі, вперше використаній на новому GS F SPORT, в один комплекс об’єднано кермове управління та різноманітні датчики, щоб забезпечити динамічну та захопливу їзду. Крім того, уперше в світі таким чином було об’єднано повнокероване шасі та гібридний привод.

  •  

    На високих швидкостях задні колеса злегка повертають у тому самому напрямку, що й передні, щоб зробити реакцію кермового управління гострішою. На малих швидкостях передні колеса повертають у протилежному напрямку за задні. Спершу це може здатися парадоксальним, але насправді це покращує контроль над автомобілем та робить кермування точнішим. Крім того, поліпшується безпека руху та стійкість автомобіля на дорозі.

    У фотодобірці ви можете переглянути роботи фрідайвера Фреда Байла, які він зробив під водою, пірнаючи на затримці дихання.